Heej Fanny ellis polare här.......

ja som ni nog förstår så heter jag Fanny och jag har varit med elli dom senaste dagarna. och jag vill typ bara säga att elli  e en as bra person.... love you..... men just det  vi kommer att lägga ut några roliga bilder sen på mig elli o linn ni kommer nog att garva i hjäl er men men who cares... hahahaha men bara så att ni typ vet så e det så att jag har typ ig i svenska om ni inte fattar vad ja skriver hahahahah... Just de jag o elli o bea o linn var på bio för nån dag sen och vi såg Baksmällan och jag vill bara säga attd en Äger lite snuskig men den var ändå as rolig jaja de vill jag i alla fall rekomendera. Och sen så vill jag också säga att ajg har haft as kul här hos linn med linn o elli det var ägande.jaja nu måste jag sluta tack o hej leverpastej......
// fanny, elli o lilla linn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0