Godmorgon :)

Morsning! :) Idag så vaknade jag klockan 7 av mitt alarm, jag tänkte att nån annan skulle stänga av den men det gjorde det ju inte så den höll på ett tag sen gick jag och stängde av den. ;)
Idag så är det skola som vanligt...-.- Första lektionen är slöjd, ska nog cykla dit tror jag.
Ovanligt bra av mig att hinna gå in på datorn innan skolan. :O Fast jag måste nog gå och fixa mig för jag börjar om 35 minuter ungefär. Så jag måste dra strax.. Jag tror inte att det blir nåt inlägg ikväll för jag har träningen och pallar inte gå in på datan efter den. :)

DAGENS FRÅGA: Vad heter du? :)

Jag kanske hinner med några bilder, dagens låt kommer också snart :)

PUSS / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0