Glad midsommar

Hejhej.. Början av veckan har spenderats tillsammans med Linn och Fanny som ni kanske har märkt ;) Jag har faktiskt bloggat ganska mycket men kanske inte förklarat så mycket vad som egentligen har hänt, så jag tänkte göra det nu :)

I söndags så bestämde jag, linn och fanny att vi skulle vara tillsammans på måndagen och att vi skulle sova över hos linn. På måndagen så snackade vi lite mer och bestämde att vi skulle åka till Forum :) Så vid 1 tiden på söndagen så smsade linn mig och sa att de var vid min (förra) skola, då skyndade jag mig att sätta på mig skorna (kläder hade jag redan på mig :P) och så sprang jag till bussen, jag hann precis :) På bussen träffade jag linn och fanny :) vi åkte in till forum, och när vi var där så gick vi runt i lite affärer och kollade, och sen åt vi lunch på Taco Bar. Sen så gick vi till JamJam, tror jag att den heter, och jag köpte klubbor och linn och fanny köpte milkshake. Sen gick vi och satte oss i nåra fotöljer som finns i forum :) när vi satt där så kom det fram en gubbe till mig och sa nåt om att tänk om en tjej med vit kjol skulle komma och sätta sig där jag hade suttit med mina fötter (Jag hade fötterna på fotöljen ;) med skor) och att det inte skulle vara så roligt för henne, och så sa han att jag skulle tänka på det och gick.. Jävla gubbe -.-' dom där fotöljerna är ju väldigt rena ändå och jag är ju den ändå som sitter så....
jaja, sen så tog vi bussen hem till mig där jag packade och sen åkte vi till Tyresö Centrum och därifrån tog vi bussen hem till linn :) och juste på bussen hem till mig så sa busschauffören till mig att sätta mig ner (jag stod upp) då gjorde jag det och sen så satt jag och fanny med fötterna på nåt staket som finns vid dörrarna typ (vi satt längst bak) och då vid en busshållplats så kommer chauffören bak till oss och säger till oss att ta ner fötterna! :O och så frågade han oss om vi inte är uppfostrade så vi vet hur man beter sig på en buss.. :S typ, jävla gubbe, igen -.-'

jaja, sen när vi var hemma hos linn så har jag ju skrivit lite så ni vet lite vad som hände :)
Igår morse så vaknade vi, gick ner och åt frukost, studsade, klädde på oss och sen så blev jag hämtad. Vi åkte till farmor och farfar och fick jordgubbar och vaniljglass :D vi var där i nån timme sen åkte vi hem, åt middag, kollade på UB och jag gjorde fruktsallade i pauserna ;) sen så åt vi fruktsalladen och sen så gick jag och la mig.. :P

Idag så vaknade jag vid 10 tror jag, då så gick jag ner och hämtade juice och äpple sen gick jag upp och kolla på TV, sen så var klockan 12- halv 1 och då skulle mamma och bror äta makaroner och köttfärssås, då så tog jag lite makaroner som brunch ;D sen så kom pappa hem och mamma åkte och jobbade.  Jag pappa och linus åkte till Tyresö och handlade. sen när vi kom hem så städade jag lite på mitt rum och i badrummet och så, sen åt vi middag, jag städade lite till och nu är jag här :)

Imorn så åker familjen till mormor och morfar i Dalarna, vi ska fira midsommar där :) Jag tror säkert att jag kommer skriva när jag är där, men det blir nog inte så intressanta bilder..

Och juste, vi åker till Turkiet om ungefär 3½ veckor! :D det ska bli jättemysigt :)

DAGENS FRÅGA: Ska du åka nånstans i sommar? :)

/E

Klicka på bilderna för att se bättre :)

Kommentarer
Postat av: karima

fett fina naglar :O är det riktiga :I ? <3

2009-06-19 @ 15:38:33
URL: http://kariimas.blogg.se/
Postat av: ellinor

haha nä det är lösnaglar ;)

2009-06-19 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0