Fullt upp :)

Tjoho! Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar men jag har inte hunnit..
I tisdags så var klassen på görnan :D det var jätteroligt! Vi åkte dit vid 5-6 och åkte hem vid 9, men jag hade lugnt kunna vara kvar där några timmar till ;)
Igår så hände det inget speciellt i skolan, vi hade språk i stavan men inget annat speciellt hände.. Träning på kvällen, det var jätteroligt :D men det var sista träningen på denna termin. :/ Fast som avslutning så ska vi åka till grönan på söndag.. :) vi ska typ åka dit vid 11 och vara där tills på kvällen :D:D tror jag..
Idag så var vi på eriksdalsbadet med klassen :) det var jätteroligt, våra idrottslärare "såg" det som en avslutning från idrotten trots att vi ska ha 2 lektioner nästa vecka.. men bara för att de tyckte det så fick vi vara på äventyrsbadet hela tiden :) fast det var inte så länge.. :/ typ 1 timme ungefär.
Efter skolan så gick jag, madde och elin till pizzerian och elin beställde en pizza xD haha fettobarn :P <3
vi fick en varsin klubba av han som jobbade där :) haha vet inte varför men det var ju snällt :P

Just det, det här med linn (och saayeh) har löst sig, så jag kommer inte tjata så mycket om dom längre :P <3

Ja..  jag har inte så mycket mer att berätta tror jag, så ni får ha det bra, så ska jag lägga in lite bilder nu :)

/ E

DAGENS FRÅGA: Har du guldkort på Grönan?

Jag och elin i kärlekstunneln ;)<3
Jag och madde i kärlekstunneln :D<3
Jag åkte Extreme för första gången :) den var askul :D
Elin på PopExpressen :)
Madde på PopExpressen :)
Elin och bella på PopExpressen :)
Mohahhahaha :D
Haha, min mor vann denna :D
Thihi xD
Mohaha, jag och bella i skrattkammaren :)
Haha, jag har en massa bilder från skrattkammaren men jag orkar inte lägga in alla :P men här är iaf elin & elin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0