.

hej igen alla trevliga bloggläsare... jag är ju som sagt hos linn och har varit här sen typ 5. Till middag har vi ätit makaroner och köttbullar xD och på kvällskvisten så gick vi ut och studsade lite på hennes studsmatta och så grillade vi marshmallows på grillen, det var jättemysigt :) vi var ute till ungefär kvart i 11 då sa hennes mamma till oss och då var vi tvunga och gå in :( då så gick vi upp på hennes rum och tog fram en luftmadrass och täcken och kuddar och så gjorde vi oss klara för att gå och lägga oss. men det gjorde vi såklart inte ;) utan jag hjälpte linn att fixa en header till hennes blogg: www.linzi.devote.se :)
nu så sitter vi här och linn och fanny sitter och designar linns header.. :P och jag sitter och roar mig själv, smsar lite och kollar lite bloggar ;D
Ja, jag har fortfarande mina lösnaglar på men nu sitter dom bättre och ramlar inte av när jag skriver så nu är det roligt att skriva med dom istället ;)
Jag vet inte om vi ska lägga oss nu, men jag tror inte det, vi kommer säkert ligga och snacka lite :) Linn och Fanny ska sova på en luftmadrass och jag ska sova i Linns säng, mohahahahahahahahahaha :D men dom ville faktiskt sova där (a)

Bilder från idag kommer imorn ;)

nu ska jag vara lite social mot mina kära vänner (som jag alltid säger att jag ska vara (a))

sov så gott /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0