:)

Tjena! :)
Inatt så sov ju elin, bella och johanna hos mig. Det var jätteroligt, vi kollade på 2 filmer: Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko, och Det brinner. Vi garvade asmycket, försökte stoppa bellas hand i vatten så hon skulle kissa på sig och spelade spel på mobilerna :P Elin och johanna blev övertrötta så då gav jag dom lite fanta xD det funka, men till slut så somnade vi :) Vi vaknade vid 12 i morse, då satte vi på Disney Channel och kollade på slutet på Hsm1. Sen så gick vi ner och åt frukost och sen gick vi ända längst ner och kollade på Anastasia och Smådeckarna... :P bella var tvungen att gå hem vid 2 för hennes släkt skulle typ komma :( När vi hade sett klart på filmerna så gick vi ner till pinnen och "badade", jag badade till knäna, elin satte sig ner så till rumpan och johanna kände på vattnet med händerna ;) Vi var där i typ 10 minuter sen gick vi upp igen :P Då tog elin och johanna sina grejer och så åkte dom hem till sig och jag tog ett bad :) Sen så duschade jag och satte mig framför datan, sen var det middag och nu sitter jag här :) Jag går nog och lägger mig ganska tidigt ikväll.. är ganska trött
Nu ska jag nog bara slappa och kolla lite bloggar och så tror jag, det blir nog ganska chill ikväll ;D

DAGENS FRÅGA: Ska jag sluta med dagens fråga?

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0