Bio med mamma ;)

Heej. :) Idag så har jag varit i skolan som vanligt, på slöjden så gjorde jag en liten kudde som jag ska ge till min älskade bror :) Bild kommer sen.
vi fick sluta ungefär en timme tidigare idag :) Jag vet inte riktigt varför, men det var bra :) Då så gick jag, johanna, elin, elin och bella till konsum och jag köpte en munk och johanna köpte nån choklad och elin köpte typ nåt annat tror jag. Sen så gick jag och elin.r in igen och jag köpte 3 munkar för 18 kr ;) Vi fick en och en halv muink var. När vi kom ut så såg de andra det och blev typ sura (:S) Så de gick iväg. Sen gick jag och elin in igen och elin köpte en choko latte ;) Då såg vi en tjej som var typ verkligen höggravid. Jag och elin trodde att det var nåt skämt för asså man kan inte vara så stor....Eller så väntade hon åttlingar eller nåt ;) sen så när jag skulle ropa på elin så sa jag inger till henne, haha ;D Sen så kom det in en kille och en tjej in i affären och killen hade seriöst värsta kanintänderna :P haha och sen till slut så kom det en tant med rött hår och såna där glasögon/solglasögon. Jag och elin trodde typ att allt va ett skämt, att typ Ballar av stål hade kommit till älta eller nåt ;) hahaha
Sen så cyklade/gick vi hem till elin när vi nästan var framme så kom hennes mamma åkande i bilen och frågade om elin ville följa med till forum och det ville hon så då var det bara hem igen för mig ;)
När jag kom hem så åt jag lite melon och choklad (inte samtidigt) :P känner mig fet idag :/
Snart ska jag ta bussen til slussen och där ska jag träffa mamma, vi ska kolla på avslutningsklänning till mig, äta middag och sen gå på bio:D det ska bli mysigt.

Det blir säkert ett inlägg imorn eftersom att jag inte har någon träning då :)

DAGENS FRÅGA: Varför kommenterar du inte? :(

/E

Jag och Karima är inringade :)<3
Tröjan jag köpte på Grönan :)
Jag längst fram, Olivia i mitten och Karima länst bak :)
Min tröja från slöjden :)
Min/Linus kudde från slöjden :)

Kommentarer
Postat av: bella

för att du aldrig kommenterar på min x)

2009-06-08 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0