Bildspecial! :D

Shenare :)  Idag så har jag varit på bio med Linn, Fanny och Bea. Vi var på Sergel och såg Baksmällan, det var ganska bra, den var ganska rolig :)
Vi träffades i Centrum vid 11 och var där tills 20 i 12 då våran buss gick nånstans, och sen så åkte vi tunnelbana till nånstans xD och så var vi framme typ...
Vi kollade när filmen gick för vi hade inte beställt biljetter och den gick om en kvart så vi köpte biljetter och dricka och popcorn och så, gick in och tog våra platser och gick på toa och sen började filmen. Den höll på i en timme och 40 minuter tror jag. När den var slut så gick vi och kollade i lite affärer (jag köpte en bikini) och så gick vi på Donken och åt lunch, min mamma kom dit också och gav mig mer pengar :) (hon jobbar nära det)
Sen gick vi i lite mer affärer och sen åkte vi kommunalt (staving) till Centrum.
När vi kom till Centrum så kollade vi när våra bussar gick och så gick vi in på H&M och köpte lösnaglar :) (bild kommer)
sen så skulle vi sova hos nån men det gick inte hos nån :( så vi skulle göra det någon annan dag istället :)
Sen åkte Linn hem och sen Bea och sen Fanny  så jag fick stå själv och vänta på min buss, men jag väntade bara i typ 5 minuter sen kom den och jag åkte hem :)
Hemma så gick jag upp till datan och sen åt jag middag, och nu så sitter jag här :)

DAGENS FRÅGA: Sola eller bada? Vad väljer du?

Just det, jag kanske inte kommer blogga så mycket på sommarlovt eftersom jag vill vara ute och bli brun och vara med kompisar och bada och så :) men det kanske blir nåt inlägg i helgen för det ska typ bli regnigt :( Nån som vill hyra en massa filmer med mig? (a)

pusspuss /E

49,50 kr på H&M
REA! 29,50 styck, H&M
Köptes för några dagar sedan på H&M
:)<3
The Gang ;)<3
:)<3
Haha elin ser dum ut (a)<3
Haha. Fiskar, nånting nytt för elin ;)
Björnen sover, björnen sover...
Elins avslutningsoutfit :)
Min avslutningsoutfit, bella i bakgrunden.
Det blev lite tårar...
Johanna, Elin, Elin, Ellinor, Matilda, Isabella=JEEEMI
Matilda Kartus <3
Bea :)<3
Linn :)<3
Bea och Fanny :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0