bad :D

hej , förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men det är ju sommarlov så jag tror inte att nån sitter inne och läser min blogg heller. Så egentligen är det ingen idé att skriva nåt xD men ifall att det är nån som läser så ska jag berätta lite om vad jag har gjort de senaste dagarna :)

Måndags: Cyklade hem till Nelly och träffade hennes übersöta hund, Bonzi! :) hon sov hela tiden jag var där (en kvart kanske :P) men hon var ändå hemskt söt :D
Sen cyklade jag och Nelly till Flaten (ett badställe) och badade lite, och spelade minigolf :) sen fick Nelly ont i magen så hon cyklade hem, då gjorde jag också det. När jag var hemma så var alla upptagna så det fanns ingen att vara med. Så jag åt lunch, kolla lite på TV och sen kom pappa hem. Sen kommer jag inte ihåg vad som hände ;)

Tisdags: Ida och Madde hade bestämt att de skulle åka och bada i Sandasjön, då frågade jag om jag fick följa med och det fick jag :)
Då så cyklade jag hem till Madde, där hon och Ida väntade på mig, sen så gick vi till Sandasjön och badade.
Vi var där i kanske en halvtimme-45 minuter. sen så gick vi hem till Madde igen. Där så gjorde vi smoothies av hallon och banan, och youghurt (stavning). Sen så kom vi på att vi inte hade ätit lunch och klockan var halv 3 ungefär. Så då gjorde vi hamburgare som vi la mellan 2 rostmackor och åt xD men det va faktiskt jättegott :D sen så gick vi ut och solade och sen så åkte jag och Ida hem.
Hemma så kollade jag lite på TV och så, tror jag, kommer inte riktigt ihåg. Sen så gick jag ner till baksidan och tog fram en solstol, headset och mobil, vatten och en tidning och så la jag mig och solade :) Det var jätteskönt och jag hoppas att jag blev lite brunare :D Sen på kvällen vid 9 så sa jag till mamma att jag vill börja träna igen. Då sa hon att vi kunde gå ut ch gå "raskt" nu. så vi gjorde det, vi gick genom skogen och fram till blomsteraffären och den där banan som finns vid Hellas och sen hem igen :)
det känns verkligen som jag har fettat till mig nu på sommarlovet, men man måste ju va snygg tills vi åker till Turkland xD

Idag: Jag, Fanny och Saayeh träffades i Tyresö Centrum, därifrån tog vi bussen till Alby. Där träffade vi Linn, så vi la oss ner och solade lite och sen så badade vi. Alla puttade i varandra xD
Vi var där i några timmar, sen så kom pappa och hämtade mig, vi åkte och handlade, åkte hem och lämna maten och hämtade nycklarna till farmor och farfar, åkte dit och hämtade posten och vattnade blommorna. (De är på landet, det är därför vi gör det, dom är inte handikappade eller så :P)
sen så åkte vi hem och åt sen så kollade jag lite på TV och nu så har jag hamnat här ;)

Det kommer nog inte bli så mycket bloggande i sommar, eftersom det är jättefint väder ute och snart åker jag till Turkiet och sen så ska jag på läger, så jag är lite busy i sommar.. :)

Det funkar fortfarande inte att ladda över bilder, men om det blir nån regning dag i sommar så ska jag nog försöka igen :)

SOMMARENS FRÅGA: Kommer du sakna mig i sommar? (a) om vi inte träffas alltså ;)

Vet inte vad jag ska göra imorn, nån som vill hitta på nåt? Ring eller smsa :)

HA EN SUPERBRA SOMMAR, MÅNGA SOMMARPUSSAR /E


Kommentarer
Postat av: linah

naaaaaaaaajs blogg bruden =D

2009-06-25 @ 22:52:29
URL: http://soete.blogg.se/
Postat av: bella

jaa .. <3

2009-06-27 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0