Sista inlägget :(

Gud va hemskt rubriken låter :'(
Jaja. :P

Hej! :) Nu så har jag precis packat klart och vi ska snart åka. Planet går iofs kvart i 6 på kvällen men vi ska äta lucnh på Donken först och sen så ska vi gå runt och kolla på Arlanda :D
Gud... jag längtar så himla mycket! :O

Jag tror inte att det kommer bli något inlägg medans jag är borta. Inte från mig iaf. Jag kanske ber Linn (www.linzi.devote.se) skriva eller nån annan :) vi får se

Juste, jag var ju och handlade med papps igår. Vi åkte till Sickla och det blev sandaletter xD inte riktigt sandaler men typ tofflor. (Får se om jag hittar nån bild ;)) Dom var iaf sköna och lite småsnygga sådär ;)
Vi hittade inga flip-flops men tofflorna går lika bra :)

Men nu ska vi åka :D
Jag kommer hem den 18/7, sakna mig inte för mycket. Nås kanske på mobblen men jag kanske inte svarar om ni skickar nåt sms, för det är så dyrt... Kommer skicka vykort till nåra kompisar tror jag :D
Jag kommer självklart sakna alla vänner och läsare :( <3

HEJDÅ! :'( 
BIG HUG /E


Kommentarer
Postat av: olo

hej! länge sen vi sågs ses kanske om 1 vecka elr nåt :) kolla på jeeemi jag har kommenterat där oxå :)

2009-07-18 @ 10:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0