Åker imorn! :O :D

HEJ!  Hoppas att ni sov gott inatt ;) Det gjorde iaf jag.
Jag kom ju som sagt hem från Maddes landställe i onsdags. Jag hade gärna varit där längre men jag var tvungen att åka hem för min farmor fyllde år då så jag firade henne.
I Norrtälje så badade vi, fast det var jättekallt i vattnet :P vi spelade mycket kort och lite Yatsy ;) Vi lekte med Maddes übersöta hund, Milla. :D bild kommer
Sen så kollade vi på teve och lite sådär, det var iaf jättemysigt :D Ska nog åka dit fler ggr om jag får ;D

Idag så vaknade jag vid 11 då gick jag upp och gjorde typ ingenting, latade mig. Jag åt frukost vid 12 kanske. Så nu ska jag snart äta lunch.

Juste: VI ÅKER TILL TURKIET IMORN! :D Gud, det ska bli så himla mysigt, jag längtar jättemycket. Tänk va skönt att bara komma bort och ligga på stranden och bada i poolen och bara ha det bäst :D och vi ska typ gå på turisk massage. :) jag vet inte riktigt vad det är men mamma och pappa säger att det typ är så att man får bada i varmt eller kallt vatten... kommer inte ihåg, och sen så får man typ massage och så :D det ska bli jätteskönt. Planet lyfter kvart i 6 på kvällen imorn så jag är kontaktbar fram tills dess ;)
Jag blir borta i en vecka och kommer nog inte ha tillgång till någon dator. Sakna mig inte för mycket, om det är nåt så är det bara att smsa, fast det kostar lite mer :P men det avgör ni själva :)
+ att jag har namnsdag imorn B-)

Nu så ska jag kolla lite bloggar och sen äta lunch och sen så ska typ jag och pappa åka och handla skor till mig :) Måste ha flip-flops tills imorn och resten av veckan B-)

Men ni får ha det så bra här hemma i blåsiga och regniga Sverige medans jag steker på Turklands strander xD haha

puss /E

päronsaft med is och hallon B-)
Milla :)
Vi plockade smultron :)...
..som vi åt och gjorde sylt av (a)
Milla, raaw xD
Ekorre ;)

På Maddes land så såg vi bland annat Michael Jacksons hyllningscermoni :'( Här är hans dotter:


Kommentarer
Postat av: wendela

Fett sööt hund :) Är det en valp ? :)

2009-07-24 @ 17:08:34
URL: http://wendelarang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0