SNÖÖÖÖÖ! :) ♥

Shabba ;)
Hann inte skriva så mycket igår för jag var för upptagen med kompisar och idolfinaler och så :P
Men vi slutade halv 3 och då kom ida till min skola och så gick vi tillsammans hem till mig. När vi va här så gjorde vi makaroner och drack julmust och kollade på teve ;P
sen gick vi upp till datan och fixade lite och sen vid klockan 6 så drog hon hem.
då väntade jag tills maten blev klar och sen kollade jag på idolfinalen och självklart så vann Erik!! :D han är bättre än kalle tycker jag ;)
Idag så blev jag väckt klockan 8 för jag hade juluppvisning i tyresö :)
vi skulle va superhjältar :P bild kommer sen.
det var slut vid halv 3 ungefär och då åkte vi till Donken och köpte mat, sen skjutsade vi hem bella och sen åkte vi hem och åt, sen duschade jag och sen åkte jag och pappa till sickla och handlade lite julklappar och en födelsedagspresent till min mor som fyller år på måndag :) sen åkte vi hem vid 5 - halv 6 och nu sitter jag här och ska snart äta :)
Jag och pappa köpte första säsongen av Hey Baberiba när vi va och handlade också, så jag tror att vi ska kolla på den ikväll :)

Juste, det har kommit snö :D och det snöar typ nu också och den töar inte bort utan ligger kvar :) vi får väl se hur det ser ut imorn. om det har kommit mer ;)

men nu ska jag typ gå och äta, så vi hörs senare eller imorn :)
kisses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0