Ökad statistik :D fortsätt läs, snälla ;)

Godmorgon! :)
Blev väckt bid sju imorse av pappa för vi skulle sjunga för mamma som fyller år i dag :)<3
Hon fick en mascara av mig och brorsan ;P
Ganska "onödigt" att gå upp så tidigt eftersom att jag börjar 10 men vad gör man inte för sin mor ;) hehe.

Jag har precis klätt på mig och nu är jag klar så det enda jag kan göra nu är att vänta på att gå till bussen som går om ungefär en timme :)

Juste, det är typ bara 3 jobbdagar kvar i skolan :D :D för på torsdag är det julfotboll i skolan hela dagen och på fredag så slutar vi :D fett najs :P
Och det har kommit snö inatt :D hoppas, hoppas, hoppas att det ligger kvar och inte slaskas bort :P

men vi hörs nog mer ikväll :)
CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0