Nytt år snart :)

Heej!

Sov ju som sagt hos Saga igår till idag, och vi hade det skojj ;)

först så kom jag dit vid ett och då bestämde vi att vi skulle åka till forum så vi drog dit.
Hittade ingenting till mig, eller letade inte direkt, så jag köpte ingenting.
Vi åt lunch på Taco Bar vid 4 och sen halv 6 så tog vi bussen till TC och flummade runt lite där och sen tog vi bussen hem till Saga.
Då satt vi typ vid datan lite och sen åt vi middag, det blev hemmagjord pizza ;P
sen satte vi på oss bikini, satte på ansiktsmasker, gick ut och la oss i snön lite snabbt och sen sprang vi in till bastun ;)
sen duschade vi och satte på oss pyjamas, och sen kollade vi på en film som heter True Lies. hahah den va skitkul ;D
sen låg vi och snackade till klockan 3 på natten och då somnade vi och vaknade halv 12 i morse :)
då åt vi frukost, bytte om och sen kom min mamma och skjutsade dom till nån busshållsplats och sen åkte jag och mamma hem.
Här hemma gjorde jag ingenting speciellt, våran nya soffa kom :) vi ska göra våran nedervåning till ett vardagsrum så jag får typ hela övervåningnen för min själv :D
hur som helst, sen åt vi lucnh och sen drog hela familjen till sickla och köpte en 40 tums teve :) den ska vi också ha där nere :)

juste, eh... jag tog inte så många bilder igår, faktiskt inga så tyvärr så kan jag inte ladda in några "färska" bilder...
____________________________________________________________________________________________

duschade för en stund sen och har nyss klätt på mig :)
klockan 6 ska vi typ bort på middag. Vi ska till mamma moster, och hennes barn har 2 barn, ett som är 3 tror jag och en som är typ 1 eller 3 månader :D älskar bebisar ;)

men nu ska jag försöka bli medlem på youtube så ni kan få se lite filmer som jag har filmat själv :) t.ex. igår när vi la oss i snön :P

hörs mer imorn :)
adíos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0