Lucia ;)

Heeeej! ;)
Nu har våra gäster gått.. jag va inte där nere så mycket utan satt mest vid datan (a)
men jag kan berätta lite om vad som har hänt idag ;)
Först så vaknade jag vid halv 11 och då gick jag upp och åt frukost och sen bakade jag med mamma och linus, sen hjälpte jag pappa lite med att bygga (vi håller på att måla och byga om våran trappa) ;) och sen passade jag brorsan lite.
efter allt det, vid klockan 3 så kom gästerna och då åt vi lite mackor och så och sen blev det tårta :P aah, sen har jag inte gjort så mycket mer än att va inne på datan ;P
eller juste, jag kom på att det är ju lucia idag xD haha

Ikväll ska jag nog bara mysa med familjen och kolla på film tror jag :)
Holiday 21.00 på 3an.

eh.. aa men jag har träning imorn så jag vet inte om jag kommer hinna skriva nåt men vi får se :)
kisses'



Ojdå, lite suddig ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0