"Julfrågestund" ;P

GOD JUL ALLESAMMANS! :D

Jag hinner inte skriva så mycket nu, för jag måste byta om :P
Farmor, farfar, mormor och morfar är här nu.
Har fått öppna en present idag, det va en kräm för händerna somluktar jättegott och nagelfilar :) Jag fick det av min kusin :)<3 tack.
eh.. jag skriver kanske mer ikväll, annars så hörs vi säkert mer imorn :D

Juste, kan göra som Linn och ge er läsare en liten julklapp. Ni får fråga vad ni vill! ;) så ska jag försöka svara på det så snabbt som möjligt och så bra som möjligt. Kom ihåg, vad som helst! :D

Vi hörs ;)<3




Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken kroppsdel på killar tycker du är snyggast?

Vad gör du när du är ensam hemma?

Vem är du kär i?



haha, puss och kram och hoppas du får en bra jul med många presenter :D <3

2009-12-24 @ 12:39:07
URL: http://baralinzi.blogg.se/
Postat av: Saga

BErätta 5 saker ingen viste om dig :) <3



GOD JUL BÄSTIS!

2009-12-24 @ 14:47:13
Postat av: Fanni <33

Jag kör samma fråga som jag skrev till Linn :P



Vem väljer du att leva med ?

*sean banan :D ?

*Marcolio :D?

kram<3

2009-12-24 @ 20:03:24
URL: http://alltidfanni.blogg.se/
Postat av: bella

hmmm försöker komma på bra frågor

Vilken är din favoritklädaffär ?

Vad skulle du inte kunna leva utan ?

Vad är det mest irriterande du vet ?

Okej, väldigt tråkiga frågor .. men jaja, det är några iaf :D God jul :) <3

2009-12-24 @ 23:00:17
URL: http://bellaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0