"Finns det några snälla barn här?"

Sådär, då var alla julklappar utdelade.
Jag fick lite saker, orkar inte skriva alla, men jag är i alla fall jättenöjd med det jag fick :D fast jag ska byta lite storlekar på lite kläder och så ;)

Nu är jag jättetrött, vet inte varför...
Men just nu sitter alla där nere och pratar, men jag orkade inte va där så jag gick hit :P

Längtar tills söndag för då ska jag typ sova hos Saga ;D<33

men jag har inte så mycket att skriva, kanske gör en hiss och diss senare.
men vi får se.

och juste, fråga på mer! Det är typ 2 stycken som har kommenterat förra inlägget, men jag vill ha fler frågor innan jag svarar ;)
jag har ganska många besökare och bara 2 av dom kommenterar, det tycker jag är ganska dåligt... så jobbigt kan det väl inte va att kommentera?
hehe, okej jag ska inte säga nåt för jag brukar inte heller kommentera andras bloggar så mycket, men om ni kommenterar så länkar jag till eran blogg ifall du har nån (a)

men vi hörs nog senare :)
merry christmas'


älskar snö ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0