GOTT NYTT ÅR!!

gud jag har verkligen uppdaterat jättedålig de senaste dagarna men jag lovar att jag ska försöka bli bättre på det :), men igår så fick jag aldrig ha datan och sen så gjorde vi lite andra saker också ;)
men det var i alla fall jättekul igår hemma hos linn. Det var ju jag, saga, fanny och linn som sov där :)
hahaha vi hade vattenkrig i linns badrum xD hahaha det va jätteruuligt ;D fast det dåliga med det va att min mobil pajade :( så just nu har jag ingen mobil, så ni som försöker nå mig på den kan ju lägga av ;) för det funkar inte, men jag ska försöka få igång nån gammal mobil som vi har hemma.

aja, back to yesterday ;) vattenkriget började med att saga skvätte vatten i mitt ansikte för jag var varm och sen sa jag att det räcker men hon fortsatte så då skvätte jag tillbaka och så började det ;) jag hade ljusa jeans och ljusgrå tröja från början men de var inte så ljusa när vi hade vattenkrigat klart ;P hahah
sen åt vi eller vi hade redan ätit när vattenkriget bröt ut ;P men vi duschade i alla fall när vi hade krigat klart och sen gick vi in till linns rum och snackade lite, "busade" lite och så... det gjorde vi tills klockan var 5 då vi somnade ;) vi vaknade imorse halv 12 av att sagas pappa ringde henne.. hon var tvungen att åka hem så hon drog, då låg jag fanny och linn kvar i sänägen och va inne lite på datan och sen vid halv 1 gick vi ner och åt frukost/brunch och sen kom min pappa och hämtade mig, då åkte vi och köpte raketer på Palms ;) sen åkte vi och handlade på konsum och det var bara pappa som gick in och när han va inne så hade han tydligen snackat med nån i personalen där och hon hade sagt att konsum kanske skulle läggas ner! :O asså jag hatar ju typ personalen, eller "ogillar" ialla fall men affären är ju okej... aja

men nu ska jag ta en dusch och sen klä på mig nyårsoutfiten för våra gäster kommer klockan 6, men jag aknske lägger in en bild sen på vad jag ska ha på mig för det var nämligen det jag köpte när jag var med mamma i sickla.

Aja, vi hörs kanske senare annars så hörs vi väl mer nästa år! ;O haha
men GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!
kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0