JULLOV! :D ♥

Tjena.
Igår så var jag somsagt med madde och nelly så det blev inte så mycket bloggande men jag tänkte berätta nu vad som hände igår och vad som har hänt idag ;)
Igår: Började skolan klockan 9 och då hade vi avslutning och det va nåra som sjöng och lite så och sen vid 10 så slutade vi och då gick jag, madde, elin och bella till konsum och handlade dricka och sen gick vi till pizzerian och satt där en stund och åt pizzabröd (a)
Vid halv 11 så kom nelly och då gick hon jag och madde till nellys mamma och där fikade vi lite och hämtade nellys täckbyxor och sen gick vi till hennes pappa och där lämnade vi väskorna och sen gick vi ut på deras tomt med nellys hund Bonzi och lekte lite. Vi åkte på sopsäckar och stjärtlappar ;) det va skoj :P
efter nåra timmar ute så gick vi in och värmde oss lite och sen gick vi ut igen och sen gick vi in och myste till det med saft, lussebullar och film :) (det va då jag skrev inlägget :P)
sen vid klockan 6 så kom maddes mamma och hämtade mig och madde och då åkte vi till statoil och handlade lite mys ;) sen skjutsade dom hem mig så jag hämtade mina grejer och sen åkte vi till madde och åt och sen gick vi upp på hennes rum, sen gick vi ut lite med maddes hund Milla och lekte lite :) sen efter en 20 minuter ute ungefär så gick vi in igen och då gick vi upp på maddes rum igen och snackade lite och kolla på teve och så :) sen vid 1 inatt så somnade vi.
Idag: vaknade vid 11 hos madde :) låg kvar till halv 12 och då gick vi ner och åt frukost sen gick vi och klädde på oss och sen vid 1 så gick jag hem och klädde på mig och åt och lekte lite med min bror ute och sen åkte jag till träningen som började 2 :) det va årets sista träning :( tråkigt fast ändå skönt :P
vi fick göra va vi ville på träningen fast det va inte så kul för det va så himla lång kö till allting, det va 52 gymnaster ;O men ialla fall träningen slutade 5 och då åkte jag hem och skrev det som du nyss har läst och sen åkte jag och pappa och hämtade pizza, åkte hem, åt och nu sitter jag här :P
ska snart ta en dusch för jag har inte gjort det än :$

hehe hoppas nån orkade läsa allt (a)

men vi hörs nog mer imorn :)
CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0