snart jullov! :D

Tjao tjao :)
började 10 idag :D men var ju som sagt uppe "för" tidigt för att gratta mamma, men jag tog i alla fall bussen tillsammans med bella till skolan :)
skulle egentligen sluta 5 över fyra men vi slutade tio i istället :) så då gick jag och bella till bussen och den kom precis när vi kom till busshållsplatsen så vi behövde inte stå ute och vänta och frysa ;)
men vi åkte i alla fall till TC och köpte lite gott :P och sen satte vi oss vid kebaben och åt och sen gick vi till bussen och åkte till träningen :)
det va sista dansträningen för i år :( :)
fast det va ganska tråkigt på träningen idag så det gjorde inget att det va den sista för i år :P
men det slutade i alla fall halv 7 och då åkte vi hem och jag gick till datan och sen gick jag och åt och nu sitter jag här ;)
ska snart gå och ta en varm, skön dusch ;D

juste, imorn efter skolan så ska jag typ ta bussen till slussen och där ska jag träffa mamma och sen ska vi åka till stan och handla lite julklappar och så :) har inte gjort det än :$

men vi hörs nog mer imorn :)
hadé <3

            

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: "släpp det"? Jag tänker inte släppa nånting, jag skrev det där för att alla dryga fjortisar skryter om att erik vann (syftar inte på dig, riktar mig mot några jag känner) och jag tycker dom är sjuk jobbiga :( Och det är det jag menar det är rösten som ska avgöra, men sen handlar det ju inte bara om rösten heller. Det ända Erik kan göra är att skrika och det säger t.o.m hans fans. :)

2009-12-15 @ 14:43:38
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0