Dan före dopparedan ;D

Tjeeena ;)

Nu har jag äntligen städat färdigt, ska bara bädda sängen sen så är jag helt klar :)
Idag har jag klätt granen, "jobbat" lite på pepparkakshuset och städat.
Saga sov ju som sagt hos mig igår :)
Det började med att hon kom till mig vid 12 igår, då drog vi till sickla och köpte julklappar och åt på Donken (a) Sen åkte vi hem, va ute och "lekte" i snön sen gick vi in och gick in lite på datan, sen åt vi och sen hade vi hemma spa ;D
Vi hade köpt ansiktsmasker när vi va i Sickla så vi satte på dom och sen badade vi och sen bastade vi :) och efter det så gjorde vi lite massage på varann också :) det va jättemysigt ;)
Sen kollade vi på "Eva & Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko" :P
När klockan var 2 ungefär så somnade vi och vaknade 11 i morse :)
Då åt vi frukost, klädde på oss och sen drog Saga hem.

När hon hade åkt så började jag städa i mitt rum och sen åt jag gröt till lunch (a)
Sen klädde jag granen, fick göra det själv :(
sen åkte jag och mamma åkte delade ut jultidningar xD men det gick inte så bra för de va inte hemma...
Ska nog inte sälja nästa år.
Hur som helst, när jag hade gjort allt det där så hamnade jag här och här är jag nu ;)

Mormor och morfar är här nu och imorn kommer farmor och farfar också.. vi ska fira jul med dom :)

men nu ska jag typ göra nånting annat ;)
ska nog fixa en bildbomb eller en hiss och diss, vi får se ;P

skriver nog nånting imorn, men inte så mycket. Tror inte att nån kommer va inte på datan speciellt mycket imorn efter som DET ÄR JULAFTON IMORN! :D ♥
ajah, vi hörs :)
kisses

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0