3 dagar kvar! :D ♥

Hej!
Har inte uppdaterat så bra de senaste dagarna men jag har inte haft tid...
Men igår så var jag hemma på förmiddagen och sen klockan tre så var jag på konsert med pappa, linus och pappas faster..
Det va inte så jättekul, det var min mammas kör som sjöng i ungefär 2 timmar...
När vi kom hem så åkte jag, pappa och linus och delade ut lite jultidningar och sen åkte vi hem.
Idag har jag sovit nästan hela dan. Nej men jag vaknade 12! ;O jag är faktiskt ganska förvånad för jag brukar aldrig sova så länge.. :P men det va skönt, mamma sa att eftersom det är min första dag på jullovet så skulle jag få sova lite extra ;)
men vid 1 så åt jag lite brunch, pannkakor ;P
sen tog jag ett bad och duschade och så har jag kollat på teve en massa också :P
vid 5 så började jag städa och sen gick jag och hannah och skulle dela ut jultidningar men de va inte hemma så vi gick hem igen, och då åt jag och sen städade jag lite till och nu sitter jag här.
Jag har inte varit inne på datan idag för jag får typ ont i min axel när jag sitter vid datan så jag vilade lite från det idag. Men jag kunde inte hålla mig så jag gick in lite nu, fast jag måste gå snart. Ska fortsätta städa ;)

Imorn så ska jag va med bästavän saga :)♥♥
hon kommer hit vid 12 och då åker vi nog in till sickla och kollar bio och handlar lite julklappar :) sen åker vi hem och leker i snön sen går vi in och har det mysigt ;)
hon ska sova hos mig :D

men vi hörs nog mer imorn, för nu börjar jag få lite ont i axeln xD haha låter så värsta tanten ;)
men skriver nog mer imorn.
puss o kram.


sötnos ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0