2:a advent! :D

Hej!
Jag hann inte blogga igår för jag hade träning och sen så orkade jag inte heller ;) men igår på träningen så va det i alla fall genrep till juluppvisningen som ska va nästa lördag :) temat är typ tecknade figurer och min grupp ska va superhjältar :P
idag vaknade jag vid 10 och då låg jag typ kvar i sängen och gjorde ingenting och nu så har jag nyss ätit frukost och ska klä på mig snart och sen åker jag, pappa och farmor till farfar som fortfarande ligger på sjukhus ;)
sen, lite senare idag så ska jag och madde kankse gå på bio :) jag tror att vi ska se "New Moon" men vi får se :)

Jag tror att vi hörs senare idag, så...
vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: Fanni<33

SV om bilden: du öppnar upp bilden via Paint och suddar/ klipper ut bakgrunder :D och sen tada ! :P

puss

2009-12-06 @ 19:10:59
URL: http://alltidfanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0