19:41

HEJ!
Idag så åkte ju jag, pappa och farmor och hälsade på farfar som typ ligger på rehabilitering eller nåt för hans knä :P äh jag vet inte, men vi va ialla fall där.
Det tog typ en timme att åka dit och tillbaka sammanlagt -.-
aja, vi åkte dit vid 1-halv 2 och kom hem typ vid halv 6 fast då hade vi handlat och lämnat av farmor innan också ;)
när jag kom hem så kollade jag lite på ett inspelat avsnitt av DH (a)
och sen hjälpte jag till lite med maten och sen åt vi.. och nu sitter jag här och diggar musik på spotify, bloggar och är inne på fb :)

imorn är det träning och jag vet inte riktigt när den slutar så vi får se om jag hinner blogga ;)

juste, idag åkte elin robert till Thailand och hon ska va där i en månad! ;O kommer inte stå bredvid henne när hon kommer hem ;) kommer se ut som typ värsta spöket xD
kommer sakna henne.<3

men vi hörs nån dag :P<3
CIAO.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag kommer tvinga er att sta bredvid mej :D

fast det kommer sakert forsvinna innan skolan borjar igen -.-

jag har bara vart har i typ 5 dar och ar redan ganska brun och langtar hem xD<3

2009-12-11 @ 14:57:54
Postat av: ellinor

hur brun? ;O <3

2009-12-11 @ 16:36:22
URL: http://ellinorsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0