Zzzzz...

Hej bloggen :)
Idag så har jag varit med Nelina och Ida, och Nelinas hund Bonzi :)
Det har varit ganska skoj, vi har varit i Drevan och badat. Det var typ en pedofil där som följde efter oss och höll på med Ida och Nelly! :O
Efter att vi hade varit och badat så gick vi hem till Nelly och åt glass, kollade på Vänner och sen så gick Ida hem. Då lekte jag och Nelly med Bonzi och Nellys kanin. :)
Sen kom pappa och bror och hämtade mig och sen åkte vi hem och åt supergod middag :) Mammas pastasallad och rostbiff ;P mums!

Sen så träffade jag Olivia och vi bestämde att hon skulle sova hos mig så nu sitter hon i mitt rum och löser korsord xD
Ikväll/inatt ska vi kolla på en massa filmer och äta chips och ha det übermysigt :D

Nu så ska Olivia få skriva ett inlägg ;)

pusspuss /E

Olivia och jag :)<3
Olivia och jag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0