Twilight freaks

Hejhej. Det blev så att jag sov hos saayeh inatt :) Vi såg på Twilight som vi hade hyrt och åt melon (a) inga fetton här inte x)
Efter att vi hade kollat på filmen vid 11 så borstade vi tänderna och så och sen låg vi och snackade lite tills klockan 1 ungefär och då somnade vi.
och imorse då så vaknade vi vid 10 och då kollade vi på Twilight igen. Dock ingen melon den här gången. ;P
sen gick vi upp och åt lite frukost och nu så är jag här.
vi, eller saayeh, har nyss plockat bort madrassen och nu så ska jag nog fixa lite på Picasa och Saayeh ska kolla på Twilight igen, hahaha :D Tredje gången gillt för henne, 5:e för mig xP
Senare idag så ska vi kanske åka till Donken och äta lunch :) sen så vet jag inte riktigt vad vi ska göra.

Hörs ikväll, puss.


såhär mysigt hade vi det ;P

Jag fick min naglar målade i färgen som är inringad, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0