Trött!

Hej bloggen :)
Nu så är vi äntligen framme i Mora efter en lång och varm tågresa.
Vi kom fram vid klockan 4 och då kom morfar och hämtade oss och så åkte vi hem till dem.
När vi kom fram så packade vi ur bilen och sen så gick vi ut och plockade hallon och röda och svarta vinbär. :)
Sen tog jag en dusch för jag var så himla varm och sen så åt vi middag :)
nu har vi nyss ätit och ska snart äta efterrätt. Mormor, morfar och mamma sitter i köket och snackar, min bror leker med bilar och jag sitter här ;)

Igår så somnade jag inte för ens klockan 5! :O Jag kollade på 2 filmer, den första var Tzatsiki Morsan och Polisen, och den andra var Blades of Glory :) båda var bra. Det var jättelänge sedan jag såg Tzatsiki och jag hade aldrig sett Blades of Glory men den var faktiskt bra och rolig :)

Nu så ska jag gå och äta hallon och glass tror jag x)

Hörs imorn, puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0