Sommaren med Göran x)

Hej :)
Olivia sov ju här i natt och det var kul :)
Vi sa att vi skulle nog minst se 2 filmer men det blev bara 1. Det var "På andra sidan häcken" xD
Sen så somnade vi och vaknade vid 11, då åt vi frukost och sen gick Olivia hem.
Sen så gick jag till Madde och vi kollade lite på youtube och hade skoj :) Sen vid halv 6 så åkte vi till Sickla där vi såg på "Sommaren med Göran" :D Den var rolig, rekommenderas :)

jag duschade för en stund sedan och snart så ska jag gå och lägga mig för jag måste upp ganska tidigt imorn för jag ska packa och sen så åker jag, mamma och min bror till mormor och morfar i Mora. :) Och tåget går klockan 11 så...
Vi kommer hem på måndag igen. Det kommer säkert komma ett inlägg eller 2 när  jag är där ;) För dom har en data ;P

Men nu måste jag gå.. Dom som har mitt nummer får gärna smsa mig imorn när jag sitter på tåget mellan klockan 11 och 3 ungefär :)

Puss /E

Rolig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0