Onsdag

Hejhej.
Igår så var vi ju somsagt och fiskade kräftor :)
Det var jättemysigt och roligt :)
Vi spelade in musikvideos och lekte Twilight ;P Vi grillade korv också :) Det var verkligen jätteroligt :D
Vi fick 40 kräftor!!! :O :D Jag tycker att det är jättemycket, jag vet inte vad ni tycker men vi har aldrig fått så många kräftor! :D
Vi kom hem vid 11 igår och då duschade jag och saayeh (inte tillsammans!) ;P
Sen kollade vi på typ ett halvt avsnitt av "2 and a half men" för vi orkade inte se mer xP sen somnade vi :)

Imorse vaknade jag vid 10 och då låg saayeh och läste :) Jag vet inte länge hon hade varit vaken innan att jag vaknade.
Vi låg och pratade och smsade en liten stund innan vi gick ner och åt frukost.
Ja, jag har inte så mycket mer att säga.
Jo juste, vi ska åka till Farsta snart där jag ska klippa mig. Tänkte inte klippa nåt nytt utan bara ta topparna och lite uppklippt :)

Bilder kommer senare idag :)
puss /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0