Ny väska :D

Tjena :)
Idag så har jag, mamma, mormor och min bror varit i "stan" och kollat efter lite grejer. Jag letade efter en liten sidoväska som jag hade blivit kär i på Glitter i Tyresö Centrum, men jag hittade tyvärr ingen där. Blev lite butter för jag ville så hemskt gärna ha en sån.
Innan vi åkte hem igen så köpte vi 2 paket med jordgubbar :D
Sen när vi kom hem så tog mormor fram en korg med en massa små sidoväskor och armband, som hon har gjort själv! :O:D Korgen har hon dock inte gjort själv ;)
Jag fick en brun sidoväska som var jättesnygg, ni får se en bild när jag kommer hem :)
Hon hade även plånböcker i den korgen, hon är helt sjukt bra på att sy och sen så ska hon typ sy en väska åt mamma också. ;O
Snart så ska vi äta lunch och sen vet jag inte vad vi ska hitta på.

Nu så ska jag kolla lite bloggar och spela lite på www.king.com :P haha tönt men det är faktiskt ganska kul och det finns inte så mycket att göra här hos mormor och morfar så då passar det perfekt med en spelsajt ;)
Bli medlem där om du har tråkigt nångång :)

pussochkram /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0