Ingen Gaga...

Hejsan, det blev tyvärr ingen Grönan idag, för jag och mamma orkade inte xP
Jag har ju som sagt kommit tillbaka från min bloggpaus, och det finns inte så mycket jag berätta om efter som att jag "bara" var borta i 11 dagar ;P

Men jag hade tänkt att ändra min design och header, och sen så tänkte jag lägga in lite bilder :)

puss /E

Vi får se hur det blir med designen och headern men här kommer iaf bilderna ;)

KATRINEHOLM:
Julia :)<3Karima :)<3
Hahaha, såhär kul hade vi på kvällarna ;)<33
Gruppbild :D<3
Vår tränares hund :)
haha :)
Turkiet:
Dansare på resturangen vid hotellet :)
Magdansös på resturangen vid hotellet :)

Jag kom på att jag inte har så många bilder på mobilen, de flesta finns på kameran. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0