www.tingelling.blogg.se

hej alla fantastiska läsare :)
Idag så har jag varit med söta Saayeh och det är jag fortfarande, ska nog sova här idag ;D
jag träffade henne i tyresö vid halv 1 idag, då gick vi till ica och köpte ben och jerry´s sen så var vi påväg hem till henne :)
påvägen stannade vi i en lekpark och åt lite glass och diggade lite till micke :) sen gick vi därifrån för saayeh såg nån peddogubbe ;O
då så gick vi till en annan lekpark och snackade lite ;)
sen gick vi hem till henne och tog lite kort. <3
och nu sitter vi här :)
vi ska hyra en film till ikväll, jag tror att det blir Twilight :) Det var ganska länge sen som jag såg den.
nu ska jag vara lite social med bästa Saayeh, så vi hörs nog mer ikväll :)

puss.


Såhär såg ja ut när ja skulle träffa Saayeh

våra små älsklingar x)

Dagens dresscode ;) Förlåt för suddig bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0