Home Sweet Home <3

Shenare :)
Nu så har vi äntligen kommit hem :)
Pappa hämtade oss på stationen och då åkte vi hem och åt middag.
Det blev kött och potatis :) Mums!
När vi hade ätit så gick jag hit och fixade ett collage med Micke på www.picnik.com  <33 Bild kommer sen.
Och nu sitter jag här och skriver ;)
Jag tänkte spela lite på www.king.com snart ;) och här hemma finns det ju mer att göra en hos mormor och morfar men när jag var där så kom jag på att det var faktiskt ganska kul, hahaha x)

Ojuste, ni vet filmen när det är en massa människor som dansar som jag la in i förra inlägget?
Jag har försökt att lära mig den dansen ;)  jag tränade igår i datarummet och lite idag på tåget ;) haha
jag hoppas att ingen såg mig där jag satt på sätet och gjorde små rörelser och diggade till Beat it i hörlurarna xD
hahaha ville bara säga det ;P

Nu ska jag hitta på nånting ;)
puss /E

Säg mig. Är jag konstigt som tycker att denna väska är supersnygg? ;)
Utsikten från nån bilväg ;P
Älskade Michael <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0