Hem imorn

Hej.
Jag sa ju att jag skulle berätta mer ikväll och nu är det kväll och jag är tillbaka ;P

Imorse så vaknade jag vid 10 då stack mamma ut och sprang så jag var tvungen att gå upp och kolla till brorsan.
Sen så åt jag frukost och sen så klädde jag på mig. Då så åkte jag, mamma, mormor och min bror till nån antikhandel och kollade lite.
och sen när vi kom hem så skrev jag ju ett snabbt inlägg och sen så åt vi lunch.  Efter allt det så åkte jag, mamma, mormor och min bror till en kyrkogård för mormor skulle fixa med gammelmormor och gammelmorfars grav och så :) och efter det så åkte vi till Ica Maxi och handlade lite saker :)
sen när vi kom hem så slappade och fikade vi lite och sen åt vi middag. 
och nu har jag såklart hamnat här ;)
jag kanske ska gå och kolla va dom andra gör snart. Dom kanske äter efterrätt eller så och det vill man ju inte missa x)

Just nu sitter jag och kollar lite på youtube. Det jag kollar på kommer du få se snart om du bläddrar ner lite ;)

imorn så åker vi hem. Jag tror inte att det kommer komma något inlägg på dagen (tåget går 12.23) men det kanske kommer nåt på kvällen när vi har kommit hem om jag orkar såklart. :)

ha en trevlig kväll :)
puss /E

Miley Cyrus- The climb / jättebra låt, lite småskön sådär ;)<3
Michael Jackson- Grym dans / Jag älskar/älskade honom <3 R.I.P M.J :'( <3333333333333
bounce och många fler- grymt! / Michael Jackson in our hearts <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0