Godmorgon?!

Hej, imorse så vaknade jag vid 6! :O Jag kunde inte somna om så jag satte på en film som heter Big Mama Jack ;D
Den slutade för ungefär en kvart sedan då gick jag hit till datorn :)
Det känns jättekonstigt för jag brukar aldrig gå upp så tidigt, (om det inte är skola förstås).

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men något roligt blir det väl, skulle kanske vara med Saayeh och ska kanske åka och handla med min mor ;) vi får se hur det blir.

Nu har jag tråkigt, så nu tror jag verkligen att jag kommer fixa designen och headern. Eller kanske designen iaf, för jag vill veta vilken header ni läsare tycker är snyggast så snälla kommentera i förra inlägget :)

Nu ska jag nog gå och äta lite frukost :)
ha det bra, puss /E

jag och älskade saayeh :)


Kommentarer
Postat av: olivia :)<3

1,3 eller 5;)

2009-08-04 @ 08:57:55
URL: http://oliviarudens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0