Födelsedag!

Hej. Jag har inte sovit nånting alls inatt men är faktiskt inte så trött.
Gick ner till mamma vid 7 och vi fixade frukost på sängen till pappsen som fyller år idag! :D GRATTIS! <3
Jag passade på att äta frukost då också. Sen skulle mamma och Linus åka till dagis och Linus ville att jag skulle följa med och lämna honom. Och jag som är så snäll gjorde ju självklart det :)
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, vill verkligen vara med någon nu för jag har kommit på att det är ganska tråkigt att bara vara hemma och inte göra nånting. Har försökt att få tag på Saayeh men hon svarar inte på sms. Hon är antagligen inte vaken, det är typ bara jag som är det på våran stora jord. och så du som läser det här strax efter 9 förstås ;)

Ikväll kommer släkten förbi men jag kanske hinner skriva lite innan dom kommer :) Och imorn ska vi fiska kräftor och Saayeh ska med :) Men det hinner nog bli nåt då också :)

puss.

Dame, jag hade gjort en jättefin teckning på paint till min far men den går inte att ladda upp så ni får se den nån annan gång. ;(

GRATTIS PAPPA! JAG ÄLSKAR DIG :)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis. ^_^ Lite sent. Men jaja. x)

2009-08-25 @ 20:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0