Förlåt

Hej, förlåt för att jag inte skrev nånting på kvällen men vi var bortbjudna till några grannar på middag :)

Igår:  Först så var jag med Hannah, vi var ute och så. Sen var jag tvungen att äta lunch och hon skulle bort nånstans, så efter lunch åkte jag och mamma till Sickla och handlade lite presenter till pappa som fyller år imorn :)
När vi kom hem så gick jag och duschade och sen gick vi till våran granne.
Det var tydligen surströmming som vi blev bjudna på men sån tur var så fanns det makaroner och korv till mig och min bror :)
Efter några timmar så kom deras barn hem från Kolmården (?) så då blev det lite roligare :) Den ena är ett år yngre än mig, alltså 97:a, och den andra är 01:a ;)
Vid 11 så gick vi hem och då gick vi och la oss direkt.

Idag: Blev  väckt vid 9 och gick ner och åt frukost, sen gick jag upp och kollade på teve och gjorde mig i ordning och nu är jag här.
Jag har inga speciella planer för idag heller, men om det är någon som vill hitta på nåt så är det bara att kontakta mig (a)

Jag återkommer ikväll :)
puss


Thihi ;)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0