Förlåt

Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men jag har ju varit på landet och där fick jag inte låna grannens data och sen så har jag inte orkat :P
Igår så var det första dagen i skolan, det var helt okej, vi gjorde inte så mycket. Fick ganska mycket papper och så.. vi började klockan 10 och slutade vid 1 :D
Idag så började vi vid 11 och då gick vi till strålan och gjorde nåra lekar typ :S och sen slutade vi vid halv 2 :D
Men imorn så börjar typ skolan på riktigt -.- asså vi börjar jobba och så, då börjar vi fem i halv nio och slutar kvart över två...
Vi får väl se hur det går... ;P
Nu ska jag kanske fixa designen och sen så ska jag nog ta en dusch  :)

Imorn är det träning också -.- så vi får se om det blir nåt inlägg men jag ska försöka hinna efter skolan :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja rip :(<3

2009-08-26 @ 16:04:48
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej, hej! Fin blogg :)

2009-08-27 @ 14:30:24
URL: http://onejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0