Cirkus (a)

hej. idag så vaknade jag halv 10 ungefär och då gick jag ner och åt frukost, sen gick jag upp igen och kollade lite teve, och sen så gick jag in på datorn :)
Har varit inne ett tag nu, tänkte blogga direkt när jag loggade in men jag orkade inte ;)
Idag ska jag på cirkus med mamma och pappa, den heter typ Cirkus Cirkör och jag vet inte om det är en "vanlig" cirkus eller om den är annorlunda men det får vi se (a)
Idag är det en festival där jag bor, och jag vill gärna gå på den för jag har typ aldrig varit där förut men jag hittar typ ingen som vill gå med mig :P plus att det kanske inte är nån idé att gå för vi måste åka vid 2 för cirkusen börjar 3 och håller på till typ 6 sa pappa :O
Aja, vi får se när jag kommer hem, men när jag gör det så skriver jag nog nånting :)

Ha det gött :) <3
puss

PS. Jag tänkte göra en ändring i bloggen nåndag, alltså designen och header och allt det andra ;P, jag tycker själv att den ser hemsk ut så... men snart, jag lovar :) DS.

<3


Kommentarer
Postat av: Parisa

fin blogg. :)

läs min blgg & kommentera gärna ^^

2009-08-29 @ 18:50:57
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0