Äntligen hemma.

Hej sötaste bloggen!
Några timmar efter det förra inlägget (vid 3) så åkte jag och familjen till nåra gamla kompisar till mamma och pappa från Afrika. Erik och Dulce. (Uttalas Dols) ;P
Vid åt lunch/middag där och så kom vi hem vid åtta.
Vi fick en stol av dom, en sån där som har hjul :) Jag bar frivilligt ner den för alla trappor (de bor i höghus på högsta våningen, och den fick inte plats i hissen) och fram till bilen, och sedan från parkeringen hemma till huset, upp för trappen och in i datarummet och ner för trappen igen med den gamla stolen xD Jag bar dom på huvudet, så jag har lite ont i nacken nu xP

Ska nog ta en dusch nu och sen bara tare lugnt :)

/ Ellinor


Tagen från deras balkong :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0