äntligen ett inlägg ;P

Hej, asså gud, verkligen förlåt för sämst uppdatering.
Jag tänkte skriva igår mellan skolan och träningen men jag hann inte...
Jag är jätteledsen för det och ska börja blogga på "riktigt" imorn tror jag :)
Idag var det sista dagen i skolan för den här veckan. Det har gått riktigt bra faktiskt. Det är ju ny skola, ny klass, nytt allting ;) men det känns bra.
Det bästa är nog att slippa våran gamla lärares stank :P och det sämsta är nog att vi slutar fyra vissa dagar. -.-

Imorgon är det tredje träningen för mig, men jag vet inte om jag ska gå för bella ska inte gå och det är typ vi och en till som är kvar från vår gamla grupp (det är nya grupper ;P) så jag vet inte.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, nån som vill hitta på nåt? :)

Jag kanske skriver mer ikväll. Om inte så skriver jag mer imorn, garanterat, eftersom det är en speciell person som måste firas då :D <33

ha det gott :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja jag vet :( skulle också bli jätte glad om han ändå levde för jag vill så gärna träffa han :(

2009-08-28 @ 16:50:20
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0