13:24

Förlåt för att jag inte skrev nåt mer igår kväll men vi hade gäster efter som att pappa fyllde år.
av mig fick han en bok som han hade önskat sig ;)

Inatt sov jag som en stock xP eftersom att jag inte hade sovit nånting natten innan. Jag trodde att jag skulle sova jättelänge, till typ12 men jag vaknade klockan 9 av mig själv :S

Nu är jag med Saayeh :) Hon ska sova här och ikväll så ska hon vara med oss att fiska kräftor :D<3
Jag vet inte om det kommer komma nånting i kväll men det märker ni ;)
Vi ska nog hyra en film till inatt också :)


Nu ska vi gå på picknick men jag tror att vi hörs mer imorn :)
puss

DRESSCODE:


Svart linne: Gina Tricot
Svart t-shirt: Gina
KSSS byxor: KSSS affär (?)


Haha, det är vi ;)<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0