11:00

Hej, idag vaknade jag halv tio. Jag har inte sovit så jättemycket inatt, för jag gick och la mig vid tolv men då kunde jag inte somna så jag satte på "Eva och Adam- Fyra födelsedagar och ett fiasko" ;)
När jag hade kollat klart på den så släckte jag och somnade :)
När jag vaknade imorse så satte jag först på teven och kollade på slutet av ett "Hannah Montana"avsnitt :P sen gick jag ner och åt frukost.
Nu sitter jag här och har inte klätt på mig än, tänkte göra det snart så ni läsare får se dagens :)

Nån som har lust att hitta på nåt idag? Smsa ist ;)<3

Nu ska jag kolla lite bloggar :)
puss


Kommentarer
Postat av: Parisa

Tack för att du hjälpte mej om bloggandet :)

2009-08-30 @ 12:09:55
URL: http://parisaax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0