090829

Tjena bloggen, just nu sitter jag här i myskläderna och äter lite ben&jerry´s :) mysigt va?
Cirkusen som vi var på idag var helt sjukt bra! Alla som var med var grymt duktiga. Jag tror att det här var den sista showen som de hade här i sthlm men om de kommer tillbaka så tycker jag verkligen att du ska gå på den. Jag var lite "skeptisk" ibörjan för jag trodde att det var en sån där cirkus med hästar och hundar och så.. men inte ett enda djur såg jag på denna cirkus ;)
GRYMT BRA!
Gå in på deras hemsida för att få lite mer info :)
Vi har "gäster" nu, eller det är typ våran granne som vi har bjudit över som tack för att hon var barnvakt åt min lillebror medans vi var borta (?)
Iallafall, jag ska typ försöka fixa designen nu fast jag vet inte vad jag ska ha för färg. Nån som har nåt förslag? :)

Ska dra nu <3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0