090813

Tjena bloggen!
Det blev ingen städning idag, jag vilade mest. Det kändes skönt att inte behöva göra nånting :)
Vid halv fyra kom min pappa hem, då åkte vi och hämtade Linus på dagis och där sa en "lärare" att de skulle tycka att det var bra om han hade kalsonger istället för blöja xP
så vi åkte iväg till TC (Tyresö Centrum) och handlade det.
Sen åkte vi hem och gjorde pannkakor. MUMS! c(:
Efter middagen så var pappa tvungen att åka till nån kompis och hjälpa honom med nånting så jag var tvungen att passa Linus.
Han har varit borta i ungefär en timme nu och det har väl gått ganska bra med Linus än så länge, men jag börjar trötta lite.
Jag ringde nyss till pappa och han sa att han skulle komma om 5-10 minuter, vi får väl hoppas att han gör det också ;P för jag orkar inte passa brorsan mer. Han gnäller xP

Nu ska jag göra nånting annat, har fixat med bloggen hela dan känns det som...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0