090812

HejHej. Efter att jag och saayeh hade kollat på Twilight så klädde vi på oss gick till Godissvampen för vi skulle lämna filmen som hennes pappa sa att han hade hyrt där igår.
Men när vi väl kom dit och hade lämnat filmen i kassan så sa killen som jobbar där att det var fel affär, att vi hade hyrt filmen i Videofönstret-.-
så vi bad min pappa (som kom och hämtade oss) att skjutsa oss dit. Då var han så snäll så han gjorde det och sen så lämnade vi av Saayeh hemma hos henne och sen åkte vi till farmor och farfar och vattnade, och hämtade posten. När vi kom hem så höll mamma på att göra middag, burritos (stavning) :) har äldrig ätit det förut men det var faktiskt gott.
jag gjorde sallad, (a)
när vi hade ätit så kan ni ju bara gissa var jag hamnade xP

Nu ska jag duscha och sen mysa :)

puss.

DRESSCODE:

T-shirt: fått av mamma
shorts: turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0