090803

Hejhej, idag har jag varit med Olivia som kom hem från Mallorca igår :) läs hennes blogg: www.oliviarudens.blogg.se :)
Vi var mest hemma hos henne. Vi såg en film som heter Green Street Hooligans tror jag :) den var bra, men det var ganska mycket blod och slag...  och ett olyckligt slut :( :P

Jag gick ifrån henne vid halv sex då jag skulle äta middag :) det blev pangkakor :D det känns som det var jättelänge sedan jag åt det ;) men det var gott.
Sen när vi hade ätit så gick jag hit till datorn :)

Jag tänkte duscha snart och sen så ska jag mysa med mamma eller så blir det datorn. Det är bara jag, mamma och min bror hemma ikväll, för min far ska på fotboll ;)

Nu så tänkte jag fixa designen och headern tror jag. Vi får se hur det blir med den saken ;P

/E

Vilken header är snyggast?

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Kommentarer
Postat av: S

Absolut den tredje headern eller bilderna från header 5 fast det står your dream, my reality på den.

Love u

Sosa

2009-08-03 @ 18:51:40
URL: http://tingelling.blogg.se/
Postat av: Fanni<33

Hej elli<33

JAg tycker helt klart att du ska ha 1an eller 2an för dom var ju as snygga:D

Pözz F.

2009-08-04 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0